958 92 011

BLI MED PÅ WEBINAR
DEN 1. NOVEMBER

Dette er starten på noe nytt!

Hva er det vi jobber med for tiden?

Siden april i år har vi jobbet kontinuerlig med å endre selskapet i en positiv retning, vi har byttet navn, profil og logo. Små men likevel viktige visuelle endringer. Vi har analysert markedet og ikke minst spurt våre kunder, hva er det våre kunder trenger av bistand og i hvilken grad kan vi hjelpe dem? Hva er det våre kunder egentlig vil ha? Vi mener vi fikk besvart disse spørsmålene og har etter aller beste evne lagt opp en plan for å omstille oss de krav dere som kunde setter til oss. Noe av det aller viktigste for oss er god responstid, du som kunde skal møte hyggelige mennesker hos oss og få hjelp innen rimelighetens grenser.

Webinaret 1. november

For at vi enkelt skal nå ut til alle våre kunder, både i inn og utland setter vi opp et webinar hvor du kan delta via Internett. Vi legger opp til ca 1 time og starter kl 12:00. I løpet webinaret ønsker vi å presentere en rekke tiltak vi har iverksatt og kommer til å iverksette:

– Ny Event 2.0 plattform. Hva er nytt? Hva betyr det for deg som kunde?
– Ny Medlem 2.0 plattform.
– Nye produkter og tjenester. Vi ønsker å supplere kundene våre med ekstra tjenester som gjør hverdagen deres enklere.
– Nye prismodeller.
– Hva er planen videre?

Det vil være mulig å stille spørsmål de siste 15 minuttene av webinaret.

Fullstendig agenda på webinaret sendes ut når det ferdig satt opp. I mellomtiden håper vi at dere melder dere på nedenfor:

Del gjerne